.: PENGENALAN:.

Ikatan Mahasiswa Madani atau lebih dikenali sebagai IMAM dikalangan masyarakat kampus merupakan satu-satunya organisasi yang berdaftar dibawah unit agama Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) di UiTM Perlis. IMAM bergiat aktif dalam memberi kefahaman dan penghayatan kepada mahasiswa dan juga masyarakat kampus. Keikhlasan setiap mahasiswa/siswi yang menyertai IMAM merupakan asset utama persatuan ini dalam usaha mewujudkan sebuah masyarakat berilmu dan beramal berlandaskan syariat.

Wednesday, March 3, 2010

GERAI PAMERAN...

Persatuan IMAM sentiasa menyediakan perkhidmatan terbaik kepada seluruh mahasiswa Uitm Perlis dari sudut informasi mengenai sirah perjalanan Nabi kita.


"Memantapkan Ukhuwah Memperkasakan Ummah", tema sambutan maulid pada tahun ini.


Hiasan dan reka bentuk gerai pameran semestinya muslimatlah yang kreatif dalam memenuhi kehendak pelanggan yang datang menggunjungi gerai pameran ini.


Sesi kemas barang-barang,sore dah ni...


Suasana ceria di gerai pameran IMAM yang menjanjikan kepuasan kepada mereka yang menggunjunginya.


Cantik: kain rentang yang cantik ini datangnya dari kolej Nyatoh.


Kreatif : Kain rentang dengantulisan Arab ini datangnya dari Kolej Damak jiran Kolej Nyatoh.


Dalam banyak-banyak kain rentang,saya akan pilih kain rentang Kolej Cengal kerana lukisannya melambangkan masjid di Tanah Arab.Tahniah semua penghuni Kolej Cengal juara peraduan kain rentang pilihan admin.


Berkat kegigihan semua yang telah menyiapkan kain rentang ini.admin mengucapkan syabas kepada mereka yang menggugurkan peluh dan keringat masing-masing.Ada balasan pahala di sisi Allah SWT.



Tempat ke-2 kerana sekuntum bungan tidak sesuai di letak.



Tempat ke-3

No comments:

Related Posts with Thumbnails