.: PENGENALAN:.

Ikatan Mahasiswa Madani atau lebih dikenali sebagai IMAM dikalangan masyarakat kampus merupakan satu-satunya organisasi yang berdaftar dibawah unit agama Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) di UiTM Perlis. IMAM bergiat aktif dalam memberi kefahaman dan penghayatan kepada mahasiswa dan juga masyarakat kampus. Keikhlasan setiap mahasiswa/siswi yang menyertai IMAM merupakan asset utama persatuan ini dalam usaha mewujudkan sebuah masyarakat berilmu dan beramal berlandaskan syariat.

Wednesday, December 1, 2010

Tahniah dan Syabas...KONVOKESYEN ke-73

Assalamualaikum..

Tahniah kepada semua ahli Persatuan IMAM yang menjadi graduan>> Sdr Muhammad Hafizul (Ijazah SM Teknologi Marin pertama di kalangan semua ahli IMAM),Sdr Muhammad Danail (Diploma Kejuruteraan Awam juga mendapat Anugerah Naib Canselor),Sdr Mohd Faiz (Diploma Kejuruteraan Awam),Sdr Mohd Faherman (Diploma Kejuruteraan Awam),Sdr Muhammad Munzir (Diploma Kejuruteraan Awam),Sdr Abdul Rahim (Diploma Pengurusan Ladang),Cik Syaidatul Nadwa (Diploma Pengurusan Bank mendapat Anugerah Naib Canselor juga Presiden Helwani IMAM),Cik Nik Nor Nabilah (Diploma Kimia Industri mendapat Anugerah Naib Canselor),Cik Noorhidayah (Diploma Sains), Cik Sakilah (Diploma Kejuruteraan Awam) dan Cik Nor Atiqah (Diploma Sains Geomatik).

Sdr Mohd Faiz Ismail pelajar Diploma Kejuruteraan Awam bersama keluarganya,mantan ketua lajnah ekonomi IMAM.Tahniah di ucapkan.


Sdr Muhammad Hafizul dan Sdr Abdul Rahim menjadi graduan untuk Bsc Hons Marine Technology dan Diploma Pengurusan Ladang.Kini mereka berdua telah membuka syarikat masing-masing.Tahniah di ucapkan.


Alhamdulillah ,Anugerah Naib Canselor (ANC) menjadi milik Sdr Muhammad Danail daripada Diploma Kejuruteraan Awam juga pernah menjadi Presiden IMAM sebelum Sdr Bob Efendy.


Mantan Presiden Ijazah SM Teknologi Marin Sdr Nur Azam Bahari sedang sibuk dengan urusan di gerai makanan dan minuman milik Persatuan IMAM.


Gerai foto paling untung berbanding gerai-gerai lain pada suasana konvokesyen ini


Ini lah dia gerai Persatuan IMAM yang menjadi tarikan ibu bapa dan pensyarah kerana keramahan dan kemesraan dari ahli IMAM yang menjaga gerai ini,syabas di ucapkan.


Gerai bunga pun antara yang paling untung pada temasya konvokesyen yang julung kali di adakan di Uitm Perlis.


Berpakaian lengkap dengan kad pelajar asas kepada disiplin dan akhlak yang di tunjukkan oleh ahli-ahli Persatuan IMAM.Syabas teruskan usaha dan selamat maju jaya.

2 comments:

Nik Mohd Kamal bin Ibrahim @ Nik Hanafi said...

tahniah kepada semua sahabat2 :)

HH said...

salam..nant kalau IMAM nak saya supply bunga segar dekat korang..boleh juge, say pun jual bunge time konvokesyen ari..ape2 email saya izdieysense87@gmail.com

Related Posts with Thumbnails